Power Management Function: A feature to protect data in preparation for power outages based on various power conditions
電力管理機能 各電力状況から停電に備えデータを守る機能

Automatically manage power conditions with the power-saving feature. Open it in the order of ‘Communication Settings and Help’ → ‘Power Management’.
節電対策機能で電力状況を自動管理「通信設定とヘルプ」→「電力管理」の順に開きます。

Checking this box activates this function
1番: チェックを入れると本機能が有効

This function operates in parallel in the background. You can close it after setting.
本機能はバックグラウンドで並列動作します。設定後は閉じて構いません。

Select your power company
2番: 電力会社をご選択

If the power CSV cannot be obtained, it will be shown in grey.
電力CSVが取得できない場合はグレー表示になっております。

Display the power status
3番: 電力状況を表示

It shows the current status in percentage. Below 80% is generally considered a non-problematic level.
現在の状況を%で示しております。80%以下であれば、特に問題ないレベルと思います。

Set the activation/deactivation of commands
4番: コマンドの有効・無効を設定

By clicking on a row, activation/deactivation will toggle. After setting, check box 5 to specify the activation conditions for this item with a slider. The command will be activated and affect each drive when it reaches the value specified by the slider.
行をクリックいたしますと有効・無効が循環いたします。設定後5番にチェックを入れこの項目の発動条件をスライダーで指定いたします。スライダーでご指定いただきました値以上になると発動し各ドライブに作用いたします。

Similarly, set options 6 and 7
6番・7番も同様に設定

Transition to hibernation is a last resort, so a higher setting should be fine.
休止状態への移行は最終手段なので、高めの設定で問題ないと思います。

Store the settings here
8番で設定を保管

After storing settings, the power status is retrieved every 5 minutes for automatic control. When the power status is updated, the log will be updated with relevant information, making it noticeable.
設定保管後は5分おきに電力状況を取得して自動制御します。電力状況が更新されるとログの方に更新されたことに関する内容が追加されわかるようになっております。

Windows 11 operation confirmed
Windows11 動作確認を完了